FrontEnd Administrace

Editace SEO

Newsletter

SEO titulek:

SEO klíčová slova:

SEO popis:

Uložit nastavení Přejít do administrace

Aktuální stránka

Načtení za:
Počet načtených souborů: 139
Velikost načtených souborů: 0.87 MB

Doména

Verze softwaru: Nette 2.2.7
Využití paměti: 60.58 MB
Platnost hostingu: 30.06.2017 - zbývá -1339 dní

Zapnout editační mód:

Telefon na prodejnu: +420 736 473 463

Komunální technika Komunální technika
Zahradní technika Zahradní technika

Instruktážní videa pro robotické sekačky iMOW®

Instruktážní videa pro robotické sekačky iMOW®

Trávník kvalitnější než od manuální sekačky

Pokud se bavíme o samotné kvalitě trávníku, tak rozdíl mezi trávníkem  sekaným manuální sekačkou anebo tou robotickou opravdu existuje. Ale  vychází ve prospěch robotické sekačky. Své o tom ví i jednatel  společnosti STIHL Česká republika Jiří Rumplík: „Hovořím z vlastní  zkušenosti, protože díky mému pracovnímu nasazení a nedostatku volného  času jsem si robotickou sekačku také pořídil. A trávník je opravdu  viditelně kvalitnější. Díky tomu, že sekačka seká opravdu pravidelně,  tráva neroste příliš dlouho a trávník je tak krásně jemný a hustý."

Sekačka navíc funguje na principu mulčování, takže posekaná hmota  zůstává na trávníku a slouží jako přírodní hnojivo i ochrana před  sluncem. V letních vedrech totiž tráva drží vlhkost trávníku a zabraňuje  zbytečnému odpařování vody.


Pro zákazníka první poslední

Na výběr a uvedení do provozu robota zákazník rozhodně není sám. Stačí přijít na naší prodejnu a zákazníkovi nejen doporučíme vhodný model, ale také se postaráme o  naprogramování přímo u něj na zahradě. „Nejdříve si se zákazníkem  upřesníme, jaká jsou jeho očekávání a potřeby, a na jejich základě  vybereme příslušný model. Potom se jedeme podívat přímo na jeho zahradu,  abychom se přesvědčili, že je její terén pro robotickou sekačku vhodný.  Pokud je vše v pořádku, jedeme stroj nachystat a zprovoznit přímo na  dané zahradě. Po týdnu až dvou se přijedeme podívat znovu, jestli  naprogramovaná nastavení odpovídají potřebám trávníku a jestli vše  funguje, jak má. Případně přenastavíme výjezdové časy a intenzitu  sečení,“ popisuje pořizovací proces robotické sekačky Zdeněk Buchta,  autorizovaný prodejce značky STIHL ze Zlína.

Ne každý terén je totiž pro robotického pomocníka vhodný. Díky  automatickému pohonu robot sice zvládne překonat i kopcovitý terén  včetně strmějších svahů se sklonem do 45 %, ale i tak je dobré vše před  koupí stroje překontrolovat. Součástí prvního uvedení je totiž také  přesné vytyčení a označení sekané plochy drátem, který je připojený  k dokovací stanici sekačky. Stanice do něj poté vysílá signál, díky  němuž sekačka ví, kde sekat a kde už ne.


Ovládání klidně i na dálku

Samotnou údržbu pak sekačka zvládá  takřka svépomocí. „Sama vyhodnocuje, kolik jí zbývá baterie, a pokud  vyhodnotí, že potřebuje dobít, sama se vrátí zpět do stanice a nabije  se. Vždy si nechává rezervu na dojezd, a tak se nestane, že by se  zastavila uprostřed trávníku,“ popisuje její funkce Tomáš Nejedlý,  technik společnosti STIHL.

Zároveň se nemusíte bát, že by robotickou sekačku poškodil silný  déšť. „Sekačka má dešťové čidlo, které vyhodnotí, že prší, a sama zajede  zpět do dokovací stanice. Druhou možností je napojit sekačku do  aplikace a pomocí chytrého telefonu jí na dálku dát pokyn, ať přestane  sekat a jede do dokovací stanice. Třetí možností je napojit ji na  předpověď počasí, protože sekačka tyto informace dokáže při své činnosti  zohlednit,“ vysvětluje Nejedlý. V takovém případně si sekačka zvládne i  sama upravit žací režim. „Pokud na začátku týdne vyhodnotí, že ve  středu bude pršet, tak už v pondělí poseče větší kus zahrady, aby za  deště nemusela vyjíždět,“ dodává Tomáš Nejedlý.

Pokud vás ohledně robotických sekaček zajímá ještě něco dalšího, podívejte se na nejčastější otázky zákazníků, nebo rovnou zajděte k nám na prodejnu.

Připravte svou robotickou sekačku na zimu


© ARSYLINE 2021
Upozornění
Zavřít