GOUPIL G6

1OO% ELEKTRICKÉ UŽITKOVÉ VOZIDLO
Pro své vynikající výkony a kompaktní velikost byl model G6 navržen pro provoz v městských a příměstských oblastech. Díky mnoha konfiguracím je vhodný na nejrůznější činnosti.
GOUPIL G6
Pro své vynikající výkony a kompaktní velikost byl model G6 navržen pro provoz v městských a příměstských oblastech. Stejně jako ostatní vozidla Goupil splňuje požadavky na různé činnosti díky mnoha konfiguracím: vozidla s úložnými prostory, skříňové dodávky, vozy pro sběr odpadu…
INOVATIVNÍ
Značka Goupil posouvá design na zcela novou úroveň. Model G6 byl navržen tak, aby nabízel užitkové vozidlo, které je pohodlné, bezpečné a odolné – od ocelového podvozku po hnací ústrojí, nezapomínaje ani na konstrukci kabiny.Volba designu kabiny s pohonem předních kol umožňuje značnou flexibilitu karoserie a zajišťuje bezpečnou jízdu po vozovce za všech okolností.
VYROBEN PRO VÁS
100% elektrický model G6, navržený tak, aby splňoval požadavky každodenního profesionálního života, je dodáván s lithiovou baterií 28,8 kWh, a tudíž vám nabízí dojezd 150 km. Toto nové užitkové vozidlo je k dispozici v různých konfiguracích, aby vyhovovalo všem vašim potřebám: vozidla typu pick-up nebo sklápěč, skříňové dodávky, pracovní plošiny, vozy pro sběr odpadu…
MNOHEM VÍCE
Kromě naší řady plně vybavených vozidel spolupracujeme se známými výrobci karoserií, abychom vám nabídli nová řešení okamžitě připravená k použití: letecké pracovní plošiny, vozy pro sběr odpadu, hydraulické zvedáky, skříňové dodávky, vozy osobní dopravy atd.
DALŠÍ MOŽNOSTI
– Tažné zařízení se zástrčkou přívěsu
– 2-DIN rádio (autorádio, displej, zrcátka)
– Signální světla
– Přední radar a zadní kamera
– Klimatizační jednotka
– Příčné úložné jednotky | 400 L
– Ovládací panel externích funkcí
– Tříbodový výstražný trojúhelník
| HOMOLOGACE | SEDAČKY | |
| Evropská homologace | N1 |
| Sedačky | 3 |
| VÝKON | |
| Maximální rychlost | 80 km/h |
| Maximální sklon (bez nákladu) | 30 % |
| Maximální sklon (s nákladem) | 20 % |
| S nákladem a přípojným vozidlem | 233 kg |
| HMOTNOSTI | |
| Celková přípustná hmotnost (GVW) | 2 600 kg |
| Celková kombinovaná hmotnost (GCW) | 4 300 kg |
| Nosnost přívěsu pro silniční přívěsy (bez brzd) | 750 kg |
| ROZMĚRY | |
| Celková délka | 4 796 mm |
| Celková šířka | 2 168 mm |
| Celková šířka se sklopenými bočními zrcátky | 1 704 mm |
| Celková výška | 1 921 mm |
| Rozvor nápravy | 3 450 mm |
| Přední / zadní rozchod kol | 1 485 mm |
| Přední převis | 587 mm |
| Zadní převis | 759 mm |
| Úhel vychýlení předních kol | 22° |
| Úhel vychýlení zadních kol (s tažným zařízením) | 19° |
| Externí poloměr otáčení ode zdi ke zdi | 7 000 mm |
| Externí poloměr otáčení od obrubníku k obrubníku | 6 850 mm |
| PŘEVODOVKA | |
| Pohon kol | Pohon předních kol |
| Typ | Převodovka diferenciálu |
| Převodový poměr | i = 10,86 |
| ŘÍDICÍ JEDNOTKA | |
| Typ | Curtis 1239E 60-144V/650A |
| ŘÍZENÍ | |
| Typ | Hřebenová tyč řízení a elektrický posilovač řízení |
| ELEKTRICKÁ POHONNÁ JEDNOTKA | |
| Motor | Asynchronní |
| Typ | Nidec |
| Napětí motoru | 67 V AC |
| Maximální špičkový výkon | 62 kW |
| Maximální točivý moment @ 0 rpm | 182 Nm |
| BRZDY | |
| Typ hlavní brzdy | Dvouokruhová brzdná soustava do X Čtyři kotoučové brzdy |
| Asistence při brzdění | Brzdění s posilovačem |
| Parkovací brzda | Ruční ovládání |
| ZAVĚŠENÍ | |
| Přední náprava | Pseudo MacPherson |
| Zdvih | 169 mm |
| Zadní náprava | Nezávislé pohyblivé rameno |
| Zdvih | 179 mm |
| KOLA A PNEUMATIKY | |
| Pneumatiky | 195 65 R16C |
| Zimní pneumatiky | 3PMSF195, 65 R16C |
| Ráfek | 16‘‘ |
| BATERIE - LITHIUM LIFEPO4 | |
| Kapacita | 28,8 kWh |
| Napětí | 96 V |
| Hmotnost baterie | 256 kg |
| Nabíječka | 6,6 kW |
| Režim nabíjení | 2 a/nebo 3 |
| Doba nabíjení na dobíjecí stanici pro elektrická vozidla | 5 h 00 min |
| Dojezd vozidla (podle cyklu WLTP) | až 153 km |
Technická data se mohou lišit u jednotlivých typů a konfigurací, pro aktuální informace nás kontaktujte.
FOTOGALERIE
